Word Vriend

Word Vriend van het Marechausseemuseum

Door het invullen en versturen van onderstaand aanvraagformulier wordt u Vriend van het Marechausseemuseum en:

• … bezoekt gratis het Museum
  • … ontvangt nieuwsbrief ‘De Kolbak’ (2x per jaar)
  • … ontvangt ‘De Brochure’ met leuke verhalen (2x per jaar)
  • … wordt uitgenodigd voor de jaarlijkse Vriendendag

Online Aanvraagformulier Word Vriend

De invulvelden die zijn voorzien van een * zijn verplicht in te vullen velden.

Uw donatie kunt u overmaken op bankrekening NL47INGB0000150300 t.n.v. Stichting Vrienden van het Museum der Koninklijke Marechaussee onder vermelding van: Donatie 2019. Hierna krijgt u uw donateurspas thuisgestuurd en kunt u gaan genieten van de privileges van een Vriend. Contactadres penningmeester: Theeboomstraat 4, 3151 RR Hoek van Holland.

Wij verzoeken u uw jaarlijkse donatie over te maken op bankrekening NL47INGB0000150300 t.n.v. Stichting Vrienden van het Museum der Koninklijke Marechaussee.
Contactadres Penningmeester: Theeboomstraat 4, 3151 RR Hoek van Holland.

Uw persoonsgegevens worden conform de AVG alleen voor administratieve- en financiële zaken gebruikt door de Stichting Vrienden van het Museum der Koninklijke Marechaussee.

Namens de Stichting en het Museum hartelijk dank voor uw aanmelding.

Word Vriend van het Marechausseemuseum

Van de Penningmeester

Uw jaarlijkse bijdrage voor 2019 , of een sponsorbijdrage t.b.v. een brochure, kunt u voldoen op IBAN: NL47INGB0000150300 t.n.v. de Stichting Vrienden van het Museum der Koninklijke Marechaussee o.v.v. donatie 2019 of Brochure 53 en/of 54.