Onze Activiteiten

Vriendendag

Donderdag 17 oktober vond in de dependance van het Museum in Buren de presentatie van brochure 54 plaats, met als titel “School Opleiding Officieren Marechaussee (SOOM) , geschreven door Luitenant-kolonel b.d. H.G. Westland. Tijdens deze presentatie waren 70 vrienden aanwezig. De brochure werd gepresenteerd door de redacteur D. Weekenstroo.

Vooraf aan de presentatie werd deze dag geopend door de voorzitter A. van den Bout en gaf J. Govaarts een toelichting op de stand van zaken m.b.t. evt. restauratie van de dependance.

Als laatste een presentatie door de directeur van het Museum die een presentatie gaf m.b.t. het museum en de plannen die er zijn voor de toekomst.

Na een borrel en een voortreffelijke broodjeslunch kwam er een einde aan deze vrienden dag en werd een ieder nog in de gelegenheid gesteld om het museum te bezoeken.

Presentatie van de brochure door de redacteur D. Weekenstroo
De schrijver van de brochure, Luitenant-kolonel b.d. H.G. Westland
Voorzitter A. van den Bout reikt een cadeaubon uit aan Luitenant-kolonel b.d. H.G. Westland
Presentatie door de directeur van het Museum, Dhr Parijs
Een aantal van de 70 bezoekers van de vriendendag

Word Vriend van het Marechausseemuseum

Van de Penningmeester

Uw jaarlijkse bijdrage voor 2020 , of een sponsorbijdrage t.b.v. een brochure, kunt u voldoen op IBAN: NL47INGB0000150300 t.n.v. de Stichting Vrienden van het Museum der Koninklijke Marechaussee o.v.v. donatie 2020 of Brochure 54 en/of 55.